• Best Reviewed 2 keer aug 2023
  • Test panel 9 aug 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 15-eg2772nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Carel Gr 12-08-2023

Een goede laptop voor niet teveel geld

Geschreven voor: HP 15-eg2772nd

Ik heb deze laptop (HP Pavilion 15-eg2772nd) 2 weken mogen testen. De allereerste opstart liep een beetje raar. Nadat een aantal updates hadden plaatsgevonden kreeg ik een heel raar schermen met allerlei kleuren naast elkaar en zeer moeilijk leesbare tekst. De laptop opnieuw opgestart en sindsdien geen gekke effecten meer gehad. Ook viel het op dat er geen korte handleiding bijgevoegd was.
De laptop start heel snel op. Het is een mooi, licht, zilverkleurig design. Gemakkelijke en snelle bediening. Het beeldscherm is 15,6 inch, is een fijn formaat en heeft in vergelijking met mijn eigen laptop van 17 inch veel werkruimte op het scherm. Het geheel met een helder beeld en mooie kleurweergave.
Ook weegt deze laptop vrij weinig in vergelijking met andere laptops. De laptop beschikt over een Intel Core i7 processor, RAM-geheugen van 16 GB en een 512 GB opslag. Kortom een laptop goed voor het zwaardere werk.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • mooie kleuren
  • snelle processor en voldoende ram-geheugen

Minpunten

• geen ethernetpoort
  • geen handleiding aanwezig

Kimmutjuhhh 07-08-2023

U hoeft niet verder te zoeken.

Geschreven voor: HP 15-eg2772nd

Op het moment dat ik deze op de testpagina zag staan wist ik dat dit mijn enige kans was om ooit een nieuwe laptop van HP te mogen testen. Aangezien er meerdere laptops op de site stonden wilde ik puur voor deze gaan.
Hp is een betrouwbaar merk en heeft mij nog nooit in de steek gelaten maar wauw wat is er veel veranderd in de tijd. Zodra u de laptop open doet dan kan u met uw vingerafdruk ontgrendelen of gewoon met een pincode.
En dan een lichtgevend toetsenbord die ook nog in de stellen. Gelukkig geen knippende functie en daar ben ik zeer blij mee. Ik vind het zo´n fijn scherm hebben want alles is zo duidelijk te zien en ook al schijnt de zon dan kan ik nog steeds mijn filmpjes kijken.

Deze laptop is zo licht qua gewicht dat u het overal mee naartoe kan nemen en makkelijk mee te nemen en er staan al zoveel programma's op dat ik niet de kans heb gekregen om ze allemaal uit te testen maar ik weet zeker als u deze koopt dat er een nieuwe wereld voor u open zal gaan.

Pluspunten:
# Makkelijk te bedienen/instaleren zelfs al ben je niet gewend met zoiets moderns te werken.
# Lichtgevend toetsenbord.
# Aparte numeriek vind ik ook een belangrijk deel en heb niet het gevoel dat het de laptop kleiner maakt.
# Makkelijk overal mee naar toe te nemen.
# Zou het iedereen aanraden die houd van het ontwerpen van pagina's en foto's wilt bewerken of gewoon lekker op internet te zoeken.
# Geluid is ook uitstekend en kan nog uren doorgaan.

U hoeft niet verder te zoeken als u op zoek bent naar een laptop die echt hoort in deze tijd en waar je zoveel mee kunt ontdekken of zelf creëren.

Nadeel:
# Niet geschikt voor gamers want daar heeft de laptop best moeite mee.

Hazellatte 02-08-2023

Een alleskunner voor veelzijdig gebruik

Geschreven voor: HP 15-eg2772nd

Ik heb deze laptop enige tijd mogen testen. De laptop is erg licht en makkelijk draagbaar, en heeft een mooi, modern design. De rand rondom het scherm is mooi dun en het scherm geeft een helder beeld. Voor dagelijks en zakelijk gebruik is deze laptop zeker geschikt. Voor het draaien van zware spellen is deze laptop eigenlijk niet krachtig genoeg. Ook is de opslag niet zo groot dat er veel spellen geïnstalleerd kunnen worden. Minder zware, casual games kunnen daarentegen met gemak gespeeld worden. Kortom is deze laptop geschikt voor iemand die op zoek is naar een alleskunner met een relatief gunstig prijskaartje.

Pluspunten

• Mooi, modern design
  • Scherp beeld
  • Licht en draagbaar
  • Geschikt voor dagelijks en zakelijk gebruik

Minpunten

• Niet geschikt voor zware games

a********@h********** 01-08-2023

Snel,helder en licht

Geschreven voor: HP 15-eg2772nd

Een fijne laptop om mee te werken.Erg mooi design. Licht in gewicht dus makkelijk draagbaar. Een helder beeldscherm en hele realistische kleurweergave. Hij start heel snel op en is heel geluidsarm. Het navigeren gaat vlot en moeiteloos door het snelle touchpad. Met een werkgeheugen van 16 GB en een opslagcapaciteit van 512 GB een ideale laptop voor multitasking. Voor studieverslagen kun je gebruik maken van Word of een presentatie maken in Powerpoint behoort ook tot de mogelijkheden.
Ik ben hem nu een aantal weken aan het testen en ben erg enthousiast.

Pluspunten

• mooi design
  • realistische kleuren
  • helder beeldscherm
  • licht in gewicht

Minpunten

• niet geschikt voor gaming